• جمعه 31 فروردين 1403
  • الجمعة 11 شوال 1445
  • Friday 19 April 2024
ایثار و شهادت

زینب جان؛ هدیه تولد امسالت ردای شهادت پدرت بود!

   24 آبان 1395  843

همشهری عزیزم ردای شهادت مبارکت باد

زینب هاشمی - شهید خزائی خبرنگاری از دیار رستم و از قهرمانان لشکر ۴۱ ثارالله بود که در جریان جنگ تحمیلی حق علیه باطل، خوش درخشید.

اوج کار این شهید زمانی بود که جریان تکفیری گروهک تروریستی "جندالشیطان" در جنوب‌شرق کشور فعال شد، که در این جریان او یک بار از کمین این گروهک تکفیری در حادثه تروریستی "تاسوکی" نجات یافت.

و امروز باید گفت؛

هیچ گاه یادمان نخواهد رفت که لحظه به لحظه در انتظار این ردا ثانیه شماری می کردی! حتی ظهر 22 فروردین 92 که تروریستها با کمین در جاده فرودگاه بین المللی دمشق و شلیک به خودروی خبرنگار شبکه خبر در سوریه، تو را از ناحیه شکم زخمی کردند.

یادمان هست که در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان گفته بودی؛ خداوند، محسن خزائی را با صاحب این ایام محشور نماید و عاقبت این لحظه فرا رسید و تو در سوریه حین تهیه گزارش از منطقه عملیاتی حلب در اثر اصابت ترکش، به آرزوی دیرینه ات رسیدی و به جرگه شهیدان مدافع حرم پیوستی!

یادمان هست قول هایی که بر عملی شدن آنها ایستادگی کردی- نام دخترت که زینب نهادی- شهید محسن؛ شیفته حضرت زینب (س) بود و به همین سبب عهد کرده بود اگر خداوند دختری به وی عطا کند نامش را زینب بگذارد و در نهایت به این عهد خود عمل کرد."زینب" دختر سه ساله وی در حالی به دنیا آمد که پدرش در سوریه در حال دفاع از حرم حضرت زینب (س) در جبهه رسانه‌ای بود.

می توان گفت شهید محسن خزائی علاوه بر اینکه یک خبرنگار زبده بود، یکی از لایق ترین مدیران در دایره اداره روابط عمومی بزرگترین شرکت اقتصادی کشور (فولادمبارکه) نیز بود و می توان اذعان داشت در هر نبردی لایق مرد میدان بودن...!

یادمان نخواهد رفت که فولاد اصفهان، فولادمردی از جنس سیستان داشت و امروز مفتخریم که روایتگری مجاهدت و مظلومیت مدافعان حرم شیر زن کربلا در آستانه اربعین حسینی بر عهده او ، همچون حضرت زینب(سلام الله علیها) که راوی مظلومیت شهدای کربلا بود... و تو این افتخار را با شهادت تکمیل کردی. ردای شهادت مبارکت باد.

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

پربازدیدترین اخبار

آخرین اخبار

  • کل اخبار
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی

به ما اطمینان کنید

چون بر این رواق پنداری در خور عرضه شود و گونه ای سخن به میان آید که همه را نیک آید، پس بایستی آن عرضه را ثواب گرفت و چون محتسب بر احوال خود باشی، چراغ هدایت برگرفته ای و بدان راه ها که نا امن است، توانی گذر کردن. پس ابتدایی را محتسب و انتهایی را محتسب و همه و همه چون حساب کار خود گیرند، فعل نیک به انجام رسد، که حق نیز نیک بر احوال واقف است.

ما را دنبال کنید

اوقات شرعی

اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب

اطلاعات تماس