• سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
  • الثلاثاء 15 شوال 1445
  • Tuesday 23 April 2024
اجتماعی

در حاشیه؛

ستاد تسهیل اسکان مسافران نوروزی

   19 فروردين 1396  218

فضول خان - مخبرالمجالس ـ آورده اند که در دیار نصف جهان نشستی با اصحاب رسانه و نویسندگان اخبار برگزار شد به منظور معرفی خدمات ستادی که تسهیل اسکان مسافران نوروز در اصفهان را بر عهده گرفته بود، این نشست که محفلی بود برای دید و بازدید نوروزی برخی از این عزیزان و البته و صد البته برخی هم با امیدهای بسیار به آن پا نهاده بودند اساسا به منظور روشنگری پیرامون خدمات و دستاوردهای ستاد مذکور برگزار شده بود و همه چیز با آمار و ارقام مسوولان حاضر در نشست تا ساعتی به خوبی و البته رفته رفته همراه با خستگی و کسالت پیش می‌رفت تا اینکه عزیزی از میان خبرنویسان خستگی را از تن همگان به در کرد.

همانطور که گفته شد موضوع نشست مذکور عملکرد ستاد تسهیل اسکان مسافران نوروزی اصفهان بود اما کارشناسان هنوز علت پرسش پیرامون نحوه آبیاری درختان و امار و ارقام مربوط به این موضوع را درنیافته‌اند!

البته عمق فاجعه جایی به درستی توسط حاضرین و جناب مخبرالمجالس درک شد که سوالات دیگری نیز پیرامون اختلاف شهرداری با اداره برق، استفاده از انرژی خورشیدی در شهرداری و اختلافات بلدیه با اداره برق در این زمینه مطرح گردید، پس از پاسخ‌های مسوولان مربوطه و البته شاید هم نامربوطه به این سوالات همه آرام گرفته بودند که به ناگاه عزیزی پیرامون استفاده از دستگاه هاضم و تبدیل زباله‌های به انرژی سوال فرمودند و به صورت کلی مجلس را دگرگون کردند.

اگر چه سالی که نکو است از بهارش پیدا است اما کاش برخی از اصحاب رسان هیاد می‌گرفتند که سوالاتشان را از طریق مصاحبه حضور و یا تلفنی با مسوول مربوطه پیگری نمایند و دغدغه‌ها و درد دل‌هایشان را با خود به نشست‌ها نیاورند تا خدای ناکرده وقت دیگر دوستان و همکاران و مسوولان را نگرفته و شانیت و جایگاه رسانه و اصحاب رسانه را هم زیر سوال نبرند.

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

پربازدیدترین اخبار

آخرین اخبار

  • کل اخبار
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی

به ما اطمینان کنید

چون بر این رواق پنداری در خور عرضه شود و گونه ای سخن به میان آید که همه را نیک آید، پس بایستی آن عرضه را ثواب گرفت و چون محتسب بر احوال خود باشی، چراغ هدایت برگرفته ای و بدان راه ها که نا امن است، توانی گذر کردن. پس ابتدایی را محتسب و انتهایی را محتسب و همه و همه چون حساب کار خود گیرند، فعل نیک به انجام رسد، که حق نیز نیک بر احوال واقف است.

ما را دنبال کنید

اوقات شرعی

اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب

اطلاعات تماس