• جمعه 31 فروردين 1403
  • الجمعة 11 شوال 1445
  • Friday 19 April 2024
ورزشی

پیراهن ایرانیم آرزوست!

   13 اسفند 1393  510

احتساب- امروز در یکی از خبرگزاری ها خبری از حاشیه ی بازی پرسپولیس و بنیادکار مبنی بر پوشاندن آرم uhlsport با چسب توسط قرمزها منتشر شد.

 

ماجرا از این قرار بوده است که پیراهن ‌های تولید شرکت ایتالیایی Macron که طرف قرارداد باشگاه ایرانی است هنوز از گمرک ترخیص نشده و پرسپولیس به ناچار با پیراهن‌های تولید uhlsport به ازبکستان رفت.
از آنجا كه اسپانسر ایتالیایی تهدید کرده بود که در صورت بازی پرسپولیس با پیراهن شرکت آلمانی، باشگاه ایرانی باید غرامت سنگینی بدهد، قرمزها در دیدار با بنیادکار به ناچار نام uhlsport را با کمک برچسب! پوشاندند تا خشمMacron  دامنگیر آنها نشده و در این اوضاع نه چندان مساعد مالی، این شرکت ایتالیایی هزینه‌ای جدید روی دست آنها نگذارد

دیدگاه: باشگاه پرسپولیس در چندساله ی اخیر با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم کرده است و مسئولان این باشگاه همواره از کمبود اعتبارات گله مند بوده اند. بازیکنان هم با وجود عقد قرار دادهای میلیاردی همیشه از پرداخت نشدن مطالبات خود شکایت داشته اند. حال سئوالی که به نظر می رسد در این میان بی پاسخ می ماند این است که در اوضاع بد مالی باشگاه و با وجود دولتی بودن این تیم و تامین بودجه ی این باشگاه از درآمدهای دولتی، چرا باید پیراهن های این تیم تولید شرکت های آلمانی و ایتالیایی باشد؟ آیا تولید کنندگان داخلی که همواره بر کیفیت بالای محصولات خود تاکید دارند، توان تولید پیراهن و شورت ورزشی را برای ورزشکاران به دست نیاورده اند؟ یا سرخپوشان هم درگیر چشم و هم چشمی با تیم های متمول دیگر شده اند و می خواهند از کورس رقابت با آنان عقب نمانند.

اگر مسئولان تیم های بزرگ هم در راستای فرمایشات رهبری مبنی بر استفاده از تولیدات داخلی، قدمی هرچند کوچک بر می داشتند، حرکت به سوی تعالی در میهن عزیزمان شتاب بیشتری می گرفت. 

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

پربازدیدترین اخبار

آخرین اخبار

  • کل اخبار
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی

به ما اطمینان کنید

چون بر این رواق پنداری در خور عرضه شود و گونه ای سخن به میان آید که همه را نیک آید، پس بایستی آن عرضه را ثواب گرفت و چون محتسب بر احوال خود باشی، چراغ هدایت برگرفته ای و بدان راه ها که نا امن است، توانی گذر کردن. پس ابتدایی را محتسب و انتهایی را محتسب و همه و همه چون حساب کار خود گیرند، فعل نیک به انجام رسد، که حق نیز نیک بر احوال واقف است.

ما را دنبال کنید

اوقات شرعی

اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب

اطلاعات تماس