چاپ کردن این صفحه
یادداشت

از درد نان تا سیاسی بازی!

   23 خرداد 1396  496

اول از دوم...!

حبیب صادقی- شورو شعار انتخاباتی و تب وتاب با ثمره تثبیت حسن روحانی محرض و کشور فضای سیاسی چهارساله دیگری را پیش رو خواهد داشت؛ با تمامی گمانه زنی های احتمالی همه گروهای موجود... .

در این میان و از جعبه اسرار آنچه ماند؛ همانی بود که بایستی رقم می خورد! که همانا با شوری قابل وصف تثبیت و تبعیت و حایل نظری را مشخص نمود.

فارغ از بازار شام انتخابات شورا و شوربای هفتاد قلم مخلفات که در مجالی فارغ از این میدان بدان پرداخته خواهد شد؛ بایستی توجه تمام قوا را بدین مساله جلب نمود که بایسته؛ خواب خفته، یا رفته و یا در حال گذار است و امت هر روز بیش از پیش در تبعیت از امام خویش چشم خود را بر تمامی کژی ها و کاستی ها بازتر خواهند کرد. و در ادامه نهضت بر تاریکی چیره و پایداری خویش را به هر نحو، به جا، به تصویر خواهند کشید. یعنی؛ تعالی فکری امتی آزاده برای آینده ای در خور!

پس فارغ از هر زنده باد و مرده باد، صحیح آن است تا یک بار برای همیشه جهت گیری های حزبی و جناحی بی جا را تعطیل و برای پیشرفت کشور عزیزمان ایران؛ اول شخص در اجرای این مهم و نوباوری باشیم!

امید آنکه؛ احزاب وظایف فراموش شدیشان را پشت سیاسی بازی مخفی نکنند و "آن حزبی" که از "درد نان" منقلب شده انتفاع آرمان ها را رقم نزند!