• دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
  • الإثنين 28 شوال 1445
  • Monday 06 May 2024
اقتصادی

واگذاري انشعاب رايگان گاز از حرف تا عمل در كهگيلويه

   11 ارديبهشت 1398  280

کیاست - گازرساني به بخش هاي ديشموك و قلعه رئيسي يكي از طرح هاي ماندگار بوده است اما در بخش نصب علمك و واگذاري انشعابات به مردم با توجه به هزينه بر بودن اين طرح ،روند گازرساني با مشكل مواجه شده است.

پيشتر برخي كارشناسان بدليل مسافت طولاني ، سخت گذر بودن مسير و هزينه زياد ، اجراي طرح گازرساني به قلعه رئيسي و ديشموك را غير ممكن مي دانستند.

با وجود هزينه بر بودن اجراي اين طرح ، دولت تدبير و اميد تصميم گرفت به بخش هاي قلعه رئيسي و ديشموك گازرساني كند و اكنون ساكنان اين دو بخش طعم شيرين خدمت رساني دولت را مي چشند.
فاز سوم گازرساني به بخش‌هاي قلعه رئيسي و ديشموك كهگيلويه كه شامل اجراي شبكه داخلي شهرها و روستاهاي اقماري و علمك گذاري بود با حضور معاون وزير نفت و مديرعامل شركت ملي گاز ايران در اواخر سال 95 آغاز شد.

با تلاش مسئولان دولت تدبير و اميد در كهگيلويه و بويراحمد ،مهمترين آرزوي مردم مناطق محروم قلعه رئيسي و ديشموك به بار نشست و سرانجام با حضور مدير گازرساني شركت ملي گاز ايران و مسئولان استاني و كشوري در 20 شهريور سال 97 شعله گاز در 2 شهر قلعه رئيسي و ديشموك روشن شد.

مديرعامل شركت گاز كهگيلويه و بويراحمد در آيين افتتاح طرح گازرساني به 2 شهر قلعه رئيسي و ديشموك گفت: طرح گازرساني به 2 بخش چاروسا و ديشموك در سه فاز اجرا شد.

رحمان خادم هزينه اجراي اين طرح را 550 ميليارد ريال اعلام كرد و گفت: با بهره برداري از اين طرح يكهزار و 688 خانوار شهري و هفت هزار و 716 خانوار روستايي در شهرستان كهگيلويه از نعمت گاز بهره مند مي شوند.

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

پربازدیدترین اخبار

آخرین اخبار

  • کل اخبار
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی

به ما اطمینان کنید

چون بر این رواق پنداری در خور عرضه شود و گونه ای سخن به میان آید که همه را نیک آید، پس بایستی آن عرضه را ثواب گرفت و چون محتسب بر احوال خود باشی، چراغ هدایت برگرفته ای و بدان راه ها که نا امن است، توانی گذر کردن. پس ابتدایی را محتسب و انتهایی را محتسب و همه و همه چون حساب کار خود گیرند، فعل نیک به انجام رسد، که حق نیز نیک بر احوال واقف است.

ما را دنبال کنید

اوقات شرعی

اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب

اطلاعات تماس