• پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
  • الخميس 24 شوال 1445
  • Thursday 02 May 2024
اجتماعی

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان:

کلید موفقیت روابط عمومی‌ها در انتقال تجربیات و هم‌افزایی است!

   07 بهمن 1394  312

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان گفت: روابط عمومی‌ کلانشهرها باید با انتقال تجربیات و هم‌افزایی در تحقق موفقیت و تبیین بهتر جایگاه روابط عمومی تلاش کنند.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، هادی نباتی‌نژاد در آیین افتتاحیه بیست و پنجمین کمیته روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری‌های کلانشهرهای کشور با اشاره به ظرفیت‌های مختلف این همایش اظهار کرد: مهم‌ترین مسئله‌ای که باید در این همایش مورد توجه قرار گیرد، تبیین نقش و جایگاه این همایش در شرایط عملکرد روابط عمومی‌ها است.

وی ادامه داد: یکی از ایرادات جلسات گذشته این بوده که در راستای تبیین وضعیت و جایگاه این همایش فعالیت خاصی صورت نگرفته و از همین رو باید توجه داشت که موفقیت روابط عمومی‌ها در انتقال تجربیات و هم‌افزایی بیشتر است.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان بیان کرد: خیلی از مباحث مختلف در شهرها اجرا می‌شود که ظرفیت‌های خوبی برای سایر شهرها است، مباحثی مثل کمپین‌های مختلف در راستای مشکلات کلانشهرها از جمله این ظرفیت‌های مهم است.

وی افزود: باید میان کلانشهرهای مختلف فضای مشترکی ایجاد شود تا همکاری روابط عمومی‌ها موجب هم‌افزایی بیشتر شود.

نباتی‌نژاد اضافه کرد: با توجه به تغییرات ساختاری در روند فعالیت روابط عمومی‌ها، باید با بهره‌گیری از ابزارهای جدید، شیوه فعالیت را تغییر داد که از همین رو باید در این جلسات به این شیوه‌های جدید پرداخت.

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

پربازدیدترین اخبار

آخرین اخبار

  • کل اخبار
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی

به ما اطمینان کنید

چون بر این رواق پنداری در خور عرضه شود و گونه ای سخن به میان آید که همه را نیک آید، پس بایستی آن عرضه را ثواب گرفت و چون محتسب بر احوال خود باشی، چراغ هدایت برگرفته ای و بدان راه ها که نا امن است، توانی گذر کردن. پس ابتدایی را محتسب و انتهایی را محتسب و همه و همه چون حساب کار خود گیرند، فعل نیک به انجام رسد، که حق نیز نیک بر احوال واقف است.

ما را دنبال کنید

اوقات شرعی

اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب

اطلاعات تماس