• جمعه 7 ارديبهشت 1403
  • الجمعة 18 شوال 1445
  • Friday 26 April 2024
اقتصادی

مردم بهترین پشتوانه و حامی تولیدات داخلی

   22 اسفند 1395  440

شهره باقری - بی تردید پیشرفت کشورهای توسعه یافته دنیا مرهون پیشرفت های صنعتی آن بوده و این پیشرفت ها وقتی تحقق می پذیرد که بیش از همه نیاز مردم همان کشور صاحب صنعت را تامین کند و به بیانی دیگر مردم با اطمینان به تولیدات داخلی کشورشان پشتیبان صنعت کشور خود باقی بمانند. در نگاهی دیگر توسعه صنایع در کشور چه به لحاظ بالا بردن میزان اشتغال موثر و مفید که در دراز مدت خود محرک استقلال در بخش خدمات است و چه به لحاظ تامین نیازهای مردم از فرآورده های صنعتی که رسیدن به درجه استقلال اقتصادی و به دنبال آن استقلال فرهنگی و سیاسی و بنا به ضرورت ها نجات کشور از اقتصاد تک محصولی را به همراه دارد از اهمیت فراوان برخوردار است و شعار اقتصاد مقاومتی با اقدام و عمل که به پایان آن نزدیک می شویم یکی از مصادیق مهم در بخش صنعت است.

در همین راستا تنی چند از دلسوزان اقتصادی و آن هایی که دغدغه مردم را دارند همت بلند داشته و در جهت تحقق بخشیدن به شعار سال 95 گام برداشتند که نتیجه آن در قالب اولین سوپرمارکت نساجی ایران بروز کرد. این فروشگاه در وسعتی نسبتا مطلوب در مجموعه نگین نقش جهان سپاهانشهر قرار دارد که در روزپنج شنبه 19/12/95 با حضور اصحاب رسانه و اقشار مختلف مردم مورد بهره برداری قرار گرفت و البته از سهم شرکت فولاد مبارکه سپاهان نیز به آسانی نمی توان گذشت، چرا که بخشی از مشتریان این فروشگاه خانواده فولاد در استان اصفهان هستند.

سید هوشنگ قادریان رییس هیات مدیره سوپرمارکت نساجی ایران که پیشینه سیاست گذاری بر سر نساجی پوشاک کشور را در کارنامه اجرایی خود دارد و به واسطه تخصص و سابقه بیش از نیم قرن در صنعت نساجی و همچنین خدمات ایشان در مسوولیت سازماندهی کار و امور اجتماعی استان اصفهان که بیشتر جامعه تولیدی و کارگری استان با چهره ایشان آشنایی دارند در گفتگویی اظهار داشت:

مردم به عنوان بهترین پشتوانه و حامی تولیدات داخلی می توانند با خرید منسوجات و پوشاک داخلی رکود جانفرسای حاکم بر واحدهای صنفی و صنعتی نساجی پوشاک را برطرف نموده و از بیکاری کارگران آن ممانعت به عمل آورند.

قادریان که در حال حاضر مسوول بسیج نساجی و پوشاک اصناف و تجار کشور است، خود یکی از سه سهامدار موسس این فروشگاه است که به کمک علیرضا صفر زادگان، از تولید کنندگان برتر پوشاک کشور با برند "مات" که واحد تولیدی وی بزرگترین سبد کالایی پوشاک ایران را شامل می شود و دیگرسهامدار این مجموعه دکتر جوانشیر شمشیری که یکی از صاحب نظران اقتصادی می باشد، با انگیزه حمایت از تولید کنندگان داخلی اقدام به عرضه گلچینی از بهترین منسوجات خانگی، کالای خواب، کیف و کفش و کلاه، تجهیزات کمپینگ، پرده و تزیینات داخلی، منسوجات حمام و آشپزخانه و مفروشات و منسوجاتدست بافت کرده اند به صورتی که خانواده ها بتوانند براحتی نیازهای نسجی خود را زیر یک سقف انتخاب و با کیفیت و قیمت استاندارد تهیه کنن.

قادریان در پایان با اشاره به این موضوع که در استان اصفهان مساله اشتغال از اهمیت خاصی برخورداراست گفت: ایجاد این فروشگاه بزرگ به منزله برداشتن گامی هر چند کوچک در تامین اشتغال از تولید تا عرضه محصولات می باشد.

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

پربازدیدترین اخبار

آخرین اخبار

  • کل اخبار
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی

به ما اطمینان کنید

چون بر این رواق پنداری در خور عرضه شود و گونه ای سخن به میان آید که همه را نیک آید، پس بایستی آن عرضه را ثواب گرفت و چون محتسب بر احوال خود باشی، چراغ هدایت برگرفته ای و بدان راه ها که نا امن است، توانی گذر کردن. پس ابتدایی را محتسب و انتهایی را محتسب و همه و همه چون حساب کار خود گیرند، فعل نیک به انجام رسد، که حق نیز نیک بر احوال واقف است.

ما را دنبال کنید

اوقات شرعی

اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب

اطلاعات تماس