• جمعه 28 ارديبهشت 1403
  • الجمعة 10 ذو القعدة 1445
  • Friday 17 May 2024
اقتصادی

افتتاحیه بهره برداری افق ۲۴۰۰ معدن اصلی پابدانا شرکت معادن زغالسنگ کرمان

   21 خرداد 1402  405

احتساب- همزمان با هفته دولت با حضور نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی خانم دکتر شریعتی، حجت الاسلام و المسلمین جعفری امام جمعه کوهبنان، مهندس موسوی معاون عمرانی استانداری، دکتر نیک طبع مدیر عامل شرکت معادن زغالسنگ، مهندس سالاری فرماندارکوهبنان و مهندس فتاحی بخشدار مرکزی طغرالجرد بهره برداری از طرح افق زیر ۲۴۰۰ معدن اصلی پابدانا افتتاح گردید.
به گزارش
کیاستبه نقل از روابط عمومی شرکت معادن زغالسنگ کرمان،دکتر نیک طبع مدیر عامل در این آیین ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر عنوان داشت: شرکت معادن زغالسنگ کرمان با تمام توان آماده خدمت رسانی به کارگران عزیز و خانواده های آن عزیزان خواهد بود.

نیک طبع افتتاح و بهره برداری این طرح معدنی را جز برنامه های کوتاه مدت شرکت دانست و افزود: به شدت پیگیر موارد این قبیل خواهیم بود چون هدف ما اشتغالزایی و افزایش تولید خواهد بود.

وی خدمت رسانی به ملت و کارگران را عبادت دانست و بیان داشت: میتوان با مسیر مشخص، شرکت معادن زغالسنگ را به اقتدار و عظمت سنوات قبل برگرداند.
دکتر شریعتی نماینده مردم شریف زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم آرامش و آسایش روحی کارگران با حضور مدیر عامل جدید شرکت معادن زغالسنگ را قابل تقدیر دانست و از زحمات شبانه روزی دکتر نیک طبع قدردانی و تشکر نمود.
خانم دکتر شریعتی وجود معادن در شهر ستان زرند و کوهبنان را نعمت بزرگ الهی دانست و بیان داشت: امیدواریم با تلاش و روحیه پرتوانی که از مدیریت شرکت سراغ دارم پروژه های بسیار بزرگی را در بلند مدت به بهره برداری برسانیم که اشتغالزایی و شکوفایی بالاتری  در منطقه را شاهد باشیم.
مهندس موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان نیز پتانسیل شرکت معادن زغالسنگ کرمان را بسیار بالا دانست و افزود: پیشینه و قدمت بالای این شرکت نشان عظمت و اقتدار این مجموعه می باشد.

وی افتتاح این طرح را موجب افزایش تولید زغالسنگ منطقه دانست و اضافه کرد: کارگران و مدیران در کنار هم بعنوان دو قطب اصلی با همکاری و همدلی باعث شکوفایی هرچه بیشتر مجموعه خواهند بود.

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

آخرین مطالب

  • یادداشت
  • گفتگو

پربازدیدترین اخبار

  • کل اخبار
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی

به ما اطمینان کنید

چون بر این رواق پنداری در خور عرضه شود و گونه ای سخن به میان آید که همه را نیک آید، پس بایستی آن عرضه را ثواب گرفت و چون محتسب بر احوال خود باشی، چراغ هدایت برگرفته ای و بدان راه ها که نا امن است، توانی گذر کردن. پس ابتدایی را محتسب و انتهایی را محتسب و همه و همه چون حساب کار خود گیرند، فعل نیک به انجام رسد، که حق نیز نیک بر احوال واقف است.

ما را دنبال کنید

اوقات شرعی

اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب

اطلاعات تماس