• سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
  • الثلاثاء 7 ذو القعدة 1445
  • Tuesday 14 May 2024
اقتصادی

مدیر HSE ذوب آهن اصفهان خبر داد:

آغاز طرح بزرگ غربالگری پرسنل ذوب آهن اصفهان

   11 ارديبهشت 1399  279
احتساب - مدیر HSE ذوب آهن اصفهان گفت: در راستای حفظ سلامت و تسریع در انجام اقدامات درمانی تشخیص افراد دارای علایم ویروس کرونا، طرح بزرگ غربالگری و پایش سلامتی همکاران در مبادی ورودی شرکت از شنبه 6 فروردین، توسط کارکنان مدیریت HSE آغاز شده است.

به گزارشکیاست به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، مجید مکاری با بیان اینکه تا نابودی ویروس کرونا این اقدامات ادامه خواهد یافت، اظهار داشت: با همکاری مدیریت حراست و تدابیر امنیتی و ترافیکی از کلیه کارکنان در زمان ورود به کارخانه، تست تب‌سنجی انجام و در صورت مشاهده علایم احتمالی، به بخش اورژانس کارخانه معرفی می‌گردند.

وی افزود: تجهیزات موردنیاز این کار با پیگیری‌های مستمر مدیریت‌های سفارشات و کنترل کالا و خرید مواد مصرفی در حداقل زمان ممکن تهیه شد و در اختیار این مدیریت قرار گرفت.

مدیر HSE ذوب آهن اصفهان گفت: انجام عملیات تب‌سنجی، بدون استثنا برای کلیه افراد در 6 نقطه ورودی به داخل کارخانه و ساختمان‌های اداری جهت حداقل 10 هزار نفر به صورت شبانه‌روزی و در کلیه شیفت‌های کاری انجام می‌شود.

مکاری با توصیه به الزام کارکنان در استفاده از ماسک در سرویس‌های ایاب ‌و ذهاب و رعایت فاصله‌گذاری در زمان عبور از مبادی ورودی جهت قطع زنجیره انتقال ویروس19 COVID-، مطابق با اطلاعیه‌های قبلی، یادآور شد: از زمان شیوع ویروس کرونا به کشور و در راستای پیشگیری از این بیماری، تاکنون تعداد 30 هزار ژل جیبی و 100 هزار ماسک، بین پرسنل توزیع و بیش از 12 میلیارد ریال جهت پیشگیری از اپیدمی بیماری در کارگاه‌ها مستقیما هزینه شده است. همچنین میزان مصرف کل مواد ضدعفونی بیش از چهار هزار لیتر برآورد می‌گردد.

وی در پایان با تشکر از تلاش‌های قابل تقدیر کلیه مدیریت‌های مربوطه و با اعلام این نکته که با بازگشایی کسب‌وکارها، کارکنان فکر نکنند کرونا تمام شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر معلوم نیست ویروس کرونا چه زمانی به پایان می‌رسد و لازم است رعایت توصیه‌های بهداشتی توسط کلیه پرسنل در صدر اولویت‌های کاری قرار گیرد و بی‌شک پیروزی بر این ویروس منحوس، بدون همکاری همگانی امکان‌پذیر نخواهد بود.

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

آخرین مطالب

  • یادداشت
  • گفتگو

پربازدیدترین اخبار

  • کل اخبار
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی

به ما اطمینان کنید

چون بر این رواق پنداری در خور عرضه شود و گونه ای سخن به میان آید که همه را نیک آید، پس بایستی آن عرضه را ثواب گرفت و چون محتسب بر احوال خود باشی، چراغ هدایت برگرفته ای و بدان راه ها که نا امن است، توانی گذر کردن. پس ابتدایی را محتسب و انتهایی را محتسب و همه و همه چون حساب کار خود گیرند، فعل نیک به انجام رسد، که حق نیز نیک بر احوال واقف است.

ما را دنبال کنید

اوقات شرعی

اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب

اطلاعات تماس