• جمعه 28 ارديبهشت 1403
  • الجمعة 10 ذو القعدة 1445
  • Friday 17 May 2024
اخبار برگزیده

بازدید سرزده امام جمعه فردیس و رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز از بیمارستان شهید سلیمانی فردیس

   18 مرداد 1402  58
احتساب_حجت الاسلام والمسلمین حسینی ، امام جمعه فردیس به همراه دکتر صیادی رییس دانشگاه  سرزده از بیمارستان فردیس بازدید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با حضور در بخش های اورژانس، بستری و دیگر بخش های بیمارستان فردیس از امکانات و نحوه ارایه خدمات درمانی به بیماران بازدید کرد. 

حجت الاسلام حسینی  از راه اندازی و فعالیت این مرکز ابراز خرسندی کرد و افزود: یکی از نیاز اساسی شهرستان فردیس راه اندازی یک بیمارستان بود که خوشبختانه این اتفاق افتاد و باید در تکمیل شدن تمامی بخش های تخصصی اقدام کرد. 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد : این بیمارستان ماحصل همدلی و همراهی مسئولین و مردم است . این مرکز حق مردم شهرستان فردیس بود که با پیگیری های مستمر مسئولین به نتیجه رسید و راه اندازی شد . 

دکتر صیادی رییس دانشگاه گفت : این بیمارستان علی رغم این که فعالیت خود را در بخش های مختلف اورژانس و داخلی و زنان و … شروع کرده  اما هنوز به صورت رسمی افتتاح نشده است . 

بسیاری از بخش ها اعم از اتاق های  عمل و مراقبت های ویژه، بانک خون ، آزمایشگاه و CCU فعال است اما همچنان همه بخش ها فعال نیست . سی تی اسکن و ام ار ای در بیمارستان موجود نیست و بیماران به  مراکز دیگر ارجاع داده می شوند . 

وی در ادامه گفت : متخصصین اورولوژی، ارتوپدی، قلب ،جراحی عمومی،زنان، عفونی و داخلی در بیمارستان حضور دارند .  طی ۲۴ ساعت شبانه روز، حدود ۲۰۰ بیمار سرپایی به اورژانس  بیمارستان مراجعه می کنند و درمانگاه تخصصی روزانه بیش از  ۱۵۰ نفر مراجعه کننده دارد . 

در اتاق های عمل به طور متوسط هر ماه 120 جراحی انجام می‌شود . سونوگرافی هم روزانه انجام می‌شود . داروخانه بیمارستان نیز با تعرفه دولتی به مردم خدمت ارائه می دهد  و باید تلاش کنیم تا آمار اعزام بیمار به سایر مراکز  را به صفر برسد . 

 

دکتر صیادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در پایان تاکید کرد :در راستای خدماتی که در این مرکز ارائه می شود به شهروندان شهرستان فردیس باید  اطلاع رسانی شود . تجهیزات بیشتری وارد بیمارستان خواهد شد . تاکنون بالغ بر هزار میلیارد تومان برای این بیمارستان هزینه شده است .

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

آخرین مطالب

  • یادداشت
  • گفتگو

پربازدیدترین اخبار

  • کل اخبار
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی

به ما اطمینان کنید

چون بر این رواق پنداری در خور عرضه شود و گونه ای سخن به میان آید که همه را نیک آید، پس بایستی آن عرضه را ثواب گرفت و چون محتسب بر احوال خود باشی، چراغ هدایت برگرفته ای و بدان راه ها که نا امن است، توانی گذر کردن. پس ابتدایی را محتسب و انتهایی را محتسب و همه و همه چون حساب کار خود گیرند، فعل نیک به انجام رسد، که حق نیز نیک بر احوال واقف است.

ما را دنبال کنید

اوقات شرعی

اذان صبح
طلوع خورشید
اذان ظهر
غروب خورشید
اذان مغرب

اطلاعات تماس